Červenec 2014

Awesome Jamie ♥

26. července 2014 v 10:23 Jamily
OMG He's soooooo CUTE and AWESOME ♥♥ :D

Fakt doufám že natočej druhej díl The Mortal Instruments, protože Jamie je vážně celej Jace :D Celkově to složení herců v TMI mám ráda, jsou všichni super :) Taky doufám, že Jamie s Lily vyhrajou teďka v srpnu cenu v Teen Choice Awards i když konkurence je veliká :/ a příznávám že bych ráda dala hlas i někomu jinýmu :D
Tak já si du pustit TMI :D už jsem to dlouho neviděla, včera jsem akorát dočetla TMI 5 díl - mooc hez
  • tady je nová písnička jeho kapely The Darling Buds - Dragons are real, you'll have to believe me
moc se mi líbí, jen škoda, že nemaj nahranou normální kvalitu :D

Best summer ever

22. července 2014 v 20:45 Something
Tyhle prázdniny si užívám opravdu božsky, ani tomu nemůžu uvěřit. První týden jsem byla každý den se svou nejlepší kamarádkou. Chodily jsme do bazénu, popíjely míchaný drinky, nakupovaly jsme nový hadříky... Další týden jsme už k sobě přibrali i naše kluky a odjeli jsme ve čtyřech k moři. Hotel jsme měli přímo upláže, okolo kupa barů, kam jsme taky každý večer chodili. Všichni jsme si to báječně užili :) Koupali jsme se v moři i v bazénu, půjčili si skůtry na kterejch jsme objeli různá zajímavá místa, sledovali jsme na pláži západ slunce a udělali spoustu krásnejch fotek. Po návratu domů jsme nezaháleli a ještě s jednou kamarádkou a jejím přítelem jsme vyrazili na čundr. No na takovej pohodlnější protože jsme jeli dvouma autama :D Jedno auto bylo mího přítele a to druhý bylo přítele mojí nejlepší kámošky. Třema jet nám přišlo už dost blbý a tak kámoška s přítelem chvíli jeli s náma a chvíli zas s mojí nej kámoškou. Směr jsme naplánovanej neměli, prostě jsme jeli a jeli :D Občas jsem přítele vytřídala za volantem, aby mohl řídit v noci, protože já v noci nerada řídim. Někdy jsme jeli celou noc, někdy jsme si jen tak postavili někde stany a někdy jsme spali i v autě což bylo dost nepohodlný, hlavně když jsme tam byli čtyři. Takhle jsme asi týden jezdili. Cestou jsme navštívili pár zámků,hradů a taky pár rybníků, protože ty vedra byly fakt nesnesitelný. Musím vám říct, že to byl úžasně krásnej zážitek. Jen jet, nic neřešit, nechat všechny problémy se škoulou, s prací, s rodinou, s čímkoliv za sebou. No a tak se dostávám k tomuhle týdnu, kterej jsme se rozhodli prožít zase spíš odpočinkově :D Příští týden se chystáme (zase naše 6 členná parta) do Zoo to tam z nás budou mít určitě radost :D a na další výlety :) věřim, že toho ještě do konce prázdnin spoustu zažijem, protože nehodláme promarnit ani minutu :)